Педагогічна проблема над якою працюю.

Сучасний світ стає все більше залежним від інформаційних технологій,так як вони все частіше використовуються в усіх сверах суспільного життя.Для мілійонів людей ПК  перетворився на звичайний атрибут повсякденого життя,ставши незаміним помічником у навчанні,роботі,відпочинку.Все це призвело до появи нової інфораційної культури,яку опановує людина з раннього дитинства,тому використання інноваційних ,інформаційних технологій у школі є обєктивним процесом.
 Що таке інновація в школі це оновлення процесу навчання. 

Застосовую інноваційні технології на таких типах уроків урок засвоєння нових знань;урок формування умінь і навичок;урок застосування знань, умінь і навичок; урок узагальнення та систематизації знань;урок перевірки і корекції знань, умінь і навичок.


На уроках  історії та правознавства використовую такі методи роботи дослідницька та практична робота,використання методу подання презентацій нового матеріалу,наочності історичні карти,діаграми,фотодокументи,відеофільми. Метод рольових ігор,групові форми роти.

Що дає впровадження  інноваційних технологій на уроках історії та правознавства.
Учневівідоме включення у спільну діяльність,розвиток навичок спілкування і взаємодії,підвищення пізнавальної активності,удосконалення навичок роботи з різними матеріалами.

Що дає впровадження  інноваційних технологій  на уроках історії та правознавства.
Учителю,нестандартний підхід до організації навчального процесу,різноманітне опанування матеріалу.

На своїх уроках формую в учнів індивідуальний розвиток особистості та її творчої ініціативи, під час вивчення придметівВихованна роль на уроках полягає,в формуванні особистості , що володіє здатністю, самостійно мислити, добувати та застосовувати знання, ретельно обмірковувати прийняті рішення і чітко планувати дії,в повсякденому житті.